Jeg kan ikke få adgang til min konto. | Kautionist lån FAQ | Aurora Lån

Jeg kan ikke få adgang til min konto

Har du problemer med at få adgang til din konto, så vælg venligst din nuværende status.


Når du har lavet en ansøgning hos os, vil vi kontakte dig når vi har gennemgået din ansøgning! Når dit lån er blevet udbetalt vil det være muligt for dig at få adgang til din konto ved brug af din e-mailadresse eller telefonnummer efterfulgt af dit CPR nummer.

Hvis du er usikker omkring din ansøgningsstatus så klik her for at få hjælp.


For at få adgang til din konto, bedes du sikre at du benytter den korrekte e-mailadresse eller det korrekte telefonnummer du har angivet. Du skal efterfølgende indtaste dit CPR nummer.

Hvis du stadigvæk ikke kan få adgang til din konto, bedes du kontakte os.

Kan du ikke finde det svar, du søger?

Vi står altid klar til at hjælpe, send os dine spørgsmål på hej@auroralan.dk

Vi kontrollerer dine oplysninger. Vær tålmodig.

Vi kontrollerer dine oplysninger. Vær tålmodig. Det kan tage et øjeblik.