Vores løfter | Aurora Lån

Vores løfter

Hvis du falder bagud med betalingen på dit lån, har vi disse 10 løfter om hvordan vi håndterer det:

Vi vil til enhver tid behandle dig med respekt og høflighed.

Vi erkender, at du ikke selv ønsker at være i restance, og vi vil altid forsøge at samarbejde for at finde en løsning; så du kan komme tilbage på sporet hurtigst muligt.

Vi vil kun kræve at du overholder den oprindelige aftale, og vi vil altid gøre det samme.

Vi vil gøre alt hvad vi kan, for at respektere dine ønsker om, hvordan og hvornår du gerne vil kontaktes af os.

Vi vil altid holde dig informeret, og påminde dig, inden vi tager nogen handling.

Vi vil aldrig kontakte dig mere end højst nødvendigt; for at komme til den bedst mulige løsning.

Vi vil altid forsøge at indsamle betaling samt kontakte låntageren først, før vi nærmer os en kautionist for betaling. Vi vil forsøge; inden for rimelighedens grænser, at opkræve den månedlige betaling fra låntageren, så længe kontoen er i restance.

Vi vil aldrig opkræve betaling for forsinkede- eller ubesvarede betalinger, breve, beskeder, telefonopkald eller andet arbejde vi yder.

Vi bruger kun domstole til at håndhæve en gæld som en sidste udvej, når alle andre mulige alternativer er opbrugt.

Vi vil aldrig genoptage eller tvinge dig til at sælge dit hjem.

Vi kontrollerer dine oplysninger. Vær tålmodig.

Vi kontrollerer dine oplysninger. Vær tålmodig. Det kan tage et øjeblik.